facebooktwitter
Business / Marketing and Advertising
by - no comments

Internet marketing, ook wel online marketing genoemd, draagt bij tot de groei van uw onderneming door gebruik te maken van de mogelijkheden die het internet biedt. Internet marketing is op dit moment het snelst veranderende en creatiefste marketing segment, niet onlogisch want niets groeit zo snel en veelzijdig als de online wereld. Een van de […]

by - no comments

Dankzij online B2B-uitwisselingen kunnen inkopers op allerlei fronten efficiënter te werk gaan, ook leads genereren gaat efficiënter, dit geldt ook in Duitsland voor Kundenakquise. Ze kunnen voorafgaand aan gesprekken met vertegenwoordiger zoeken naar nieuwe bronnen van aanbod. Dit vergemakkelijkt het onderhandelen, het uitvoeren van transacties en betalingen. Veel B2B e-commerce vindt plaats in online handelsnetwerken, […]

by - no comments

Externe leadgeneratie voor leads maakt het leven van verkopers een stuk aangenamer. Het gehele, vaak frustrerende en altijd tijdrovende, acquisitieproces hoeven ze niet meer uit te voeren. Bij de beste verkopers, zit verkoop en klanten “om te praten” in het bloed, veel leads converteren ze vaak in klanten. Ze kunnen goed omgaan met mensen en […]

by - no comments

Content marketing is een marketing techniek die door de creatie en distributie van kwalitatief hoogstaande inhoud (bijvoorbeeld tekst, afbeeldingen, video’s, e-books, whitepapers, nieuwsbrieven, etc.) probeert om de aandacht van de doelgroep zo vroeg mogelijk te trekken en daarna, door de het opbouwen van vertrouwen en loyaliteit, potentiële klanten te overtuigen van uw eigen producten en/of […]