Zelf ontwikkelings onderwijs
Image default
Marketing

Word meer conversationeel in het schrijven van je blog

Word meer conversationeel in het schrijven van je blog

Als je begint, is het belangrijk om veel basisinformatie over je blog en waar je over schrijft op te nemen in je berichten. Je moet ook regelmatig berichten plaatsen om een publiek op te bouwen. Je kunt ongeveer drie keer per week berichten publiceren. Als je jouw betrokkenheid wilt vergroten, kan je de hoeveelheid conversatie materiaal in jouw berichten verhogen met bijv planners media. Bloggen vergt veel werk en inzet, maar het kan ongelooflijk lonend en winstgevend zijn. Door te investeren in jouw blog, kan je een publiek opbouwen dat je vertrouwt en hun tijd, aandacht en geld in je steekt. Met hard werken kan je een enorme aanhang krijgen, samen met nieuwe lezers en klanten die nog nooit van je hebben gehoord. Voor meer tips en trucs over hoe je van bloggen een succes kunt maken.

Gebruik foto’s, audio- en videoclips in jouw blog.

Naast op tekst gebaseerde posts kun je ook foto’s, audio- en video posts publiceren op sociale media. Deze posts kunnen je helpen jouw online publiek te laten groeien en jouw merk een boost te geven. Je kunt ook meer views en clicks verdienen als je video posts publiceert op sociale media en planners media. Je kunt zelfs overwegen een video-expert in te huren om je te helpen bij het maken van videocontent.

Blijf objectief bij het bloggen en overdrijf niet met influencer marketing!

Influencer marketing is een populaire strategie voor bloggers en social media marketeers. Het werkt als volgt: je vindt mensen in je niche die influencers zijn en biedt hen geld of gratis producten aan in ruil voor een post op hun social media accounts. Deze posts zijn bedoeld om je blog een boost te geven en je online merk op te bouwen.