|
Moet jij een bovenooglidcorrectie nemen? Als jij met deze vraag zit, dan ben je bij het beste stukje tekst gekomen om hierover advies te krijgen. Ik heb namelijk een weloverwogen en goed geschreven artikel waarin alle voordelen, nadelen en situaties omtrent bovenooglidcorrecties worden beschreven. Voor iedere situatie is er een antwoord, jouw situatie is vooral! Ga rustig zitten en lees lekker verder, want ik ga jou vertellen wanneer jij wel of niet een bovenooglidcorrectie moet nemen. Een bovenooglidcorrectie nemen omdat je een dagje ouder wordtKijk, we kennen het allemaal, ouder worden. Als je jong bent merk je het in het begin ontzettend snel omdat je vliegensvlug aan het groeien bent. Ieder jaar erbij betekent nieuwe privileges en dingen die je ineens wél mag doen. Op gegeven moment bereik je dan 18 en dan mag je bijna alles omdat je legaal volwassene bent. Dan is het verouderingsproces minder merkbaar, en schrik je er ineens van als je in de spiegel kijkt en ziet hoe erg je bovenoogleden zakken! Dit ben ik helemaal niet, denk je. Ik zie er veel te oud uit voor hoe jong ik me voel, ik moet een bovenooglidcorrectie nemen! Maar hier zal ik de gedachtegang even stoppen. Een bovenooglidcorrectie is leuk en aardig, maar heb je er wel eens bij stilgestaan dat de rest van de wereld het helemaal geen zak uitmaakt of jouw bovenoogleden zo ver doorzakken? Nee, natuurlijk niet! Niemand gaat jou als minderwaardig beschouwen, puur omdat je er wat ouder uitziet. Ouder worden is een natuurlijk proces, accepteer het in plaats van het te bevechten. Neem geen bovenooglidcorrectie, ouderdom is immer onomkeerbaar. Een bovenooglidcorrectie omdat je oogleden van nature doorzakkenKijk, hier heb je een andere situatie om een bovenooglidcorrectie wel of niet te nemen. Voel jij je echt onzeker over jezelf, doordat je bovenoogleden doorzakken? Lukt het gewoon niet om jezelf te accepteren zoals je bent? Overweeg dan wel om een bovenooglidcorrectie te nemen, als jij er blijer en zelfverzekerder van wordt is het alleen maar goed. Je hebt je hele leven nog voor je en dan moet je blij zijn met hoe je eruit ziet. Kijk voor meer informatie op www.ooglift.nl |
Veelgestelde vragen
Wanneer moet ik een bovenooglidcorrectie nemen?▼
Een bovenooglidcorrectie is aan te raden als je je echt onzeker voelt over doorzakkende oogleden en dit je zelfvertrouwen aantast. Als je je hier blij en zelfverzekerder van wordt, kan het een goede keuze zijn.
Is een bovenooglidcorrectie nodig omdat ik ouder word?▼
Nee, ouder worden is een natuurlijk proces. Omdat je bovenoogleden doorzakken, hoeven anderen je niet als minderwaardig te beschouwen. Acceptatie is often beter dan het bevechten van veroudering.
Wat is het verschil tussen natuurlijk doorzakkende oogleden en veroudering?▼
Je kunt van nature doorzakkende oogleden hebben, onafhankelijk van leeftijd. Als dit je onzeker maakt en je het moeilijk accepteert, kan een correctie helpen. Bij normale veroudering is acceptatie meestal beter.
Hoe weet ik of een bovenooglidcorrectie voor mij geschikt is?▼
Overweeg een correctie als je je onzeker voelt over je uiterlijk en je niet kunt accepteren wie je bent. Een correctie werkt alleen echt goed als je er blijer en zelfverzekerder van wordt.
Heeft het zin om een bovenooglidcorrectie te doen als ik alleen ouder uitzie?▼
Niet per se. Als je alleen ouder uitziet vanwege natuurlijke veroudering, acceptatie is gezonder dan het bevechten ervan. Een correctie is zinvoller als doorzakkende oogleden je echte onzekerheid veroorzaken.
