Als u niet altijd telefonisch bereikbaar bent in een organisatie bestaat er een telefoon en antwoord service. Een antwoordservice is speciaal ontworpen voor bedrijven die niet altijd de mogelijkheid hebben om hun telefoon te beantwoorden. Zo wordt er gezorgd dat de telefoon niet gelijk overschakelt naar het antwoordapparaat. Dit kan namelijk frustratie bij een klant opwekken. Mensen vinden het fijn om direct contact te hebben met een bedrijf, als dit niet gebeurt haken zij snel al af. Na het afluisteren van een antwoordapparaat, kan behandelen van de klacht of vraag achteraf veel tijd kosten. Dit wilt u zo veel mogelijk voorkomen. Een antwoordservice kan u ook helpen bij het doorschakelen van een telefoontje tijdens een vergadering of lunch, maar ook tijdens een vast moment op de dag. Wanneer een telefoniste een oproep aanneemt krijgt u de mogelijkheid om op de hoogte te blijven van het gesprek. De telefoniste stuurt na elk gesprek een e-mail met een verslag, hierin staan ook de klantgegevens vermeld. Op deze manier is het mogelijk om een klant terug te bellen op het juiste moment. Tevens weet u ook waarom het gesprek is plaatsgevonden en wat voor vragen er zijn gesteld. Een telefoonservice werkt ook zeer flexibel. Ze staat open voor aanpassingen en werken ook volgens de wensen van een bedrijf. Zo is het mogelijk om wel of geen tijdstip aan te geven voor het aannemen van de telefoon en de doorverbind mogelijkheden. Een telefoonservice biedt ook meer mogelijkheden dan het opnemen van de telefoon. Het is ook mogelijk om de telefoniste afspraak te laten maken in jouw eigen systeem of agenda. De telefoniste kan ook klanten terug bellen en e-mails beantwoorden. Een telefoonservice biedt dus verschillende diensten aan voor bedrijven. Voor meer informatie over een antwoord- en telefoonservice kunt u de volgende website bekijken: www.antwoordservice-telefoonservice.nl. |
https://www.zelfontwikkelingsonderwijs.nl/ |